Thursday, December 31, 2009

byebye 2009! Hello 2010!

byebye 2009
x sangka aku dapat bertahan kat seseri! cayalah!
x dew apa pun yang menarik..maybe 2010 lagi menarik kot.
yea r..SENIOR YEAR! TAHUN TERAKHIR DIGELAR STUDENT!
Januari2009, gie sekolah ngn happy. Yea r..dpt result PMR gempak kn! Dicampak ke kelas bio.. I don't like BIO! nak ambil ict but umi x bgi! dapat tawaran gie SBP! SM SAINS SERI PUTERI, KUALA LUMPUR..huhuhu.. time nie r paling sedih! nak jerit kuat2 yang aku x nak pergi!
Februari 2009, pada 10 februari aku dah pun digelar pelajar SBP! berat giler hati aku nak tgglkan p11! huaaa.. kat seseri aku dapat CS yg bernama Nur Hidayah Hanafi.. Thanx kak dayah for everything=D..best jadi CS akak! aku mengahadapi hari-hari aku kat seseri dengan penuh terseksa n pengalaman..


hidup aku kat seseri jew r kan..btw, aku dpt knl rmi dak sbp lain! hahaha.. gie merantau sana sini.. cuci mata.
aku rasa macam naik giler duduk sana. Ngan senior yg slalu wat lawak.. hahaha! aku dapat jadi prefect n masuk biro SERANTA. yeah..biro paling sempoi n sporting! dapat classmates yg sgt baik! tapi suka knekn each other! hahah! n kitorg sgt malas! homework pun suka men tangguh2 n copy&paste! Dormmates aku ROCK! cayalah korg! Lurve korg sgt2!


pastue..pejam celik dah hujung thn..cepatkn! aaargghhh..x dew makna lgsg 2009 nie! adoi! plg best knekn NANA! kesian dia! sorry ek nana.. lain kali kita jumpa lagi n adik knekn nana!


WOI! aku dah FORM 5! SPM!!!!!!
no more fooling around!




HAPPY NEW YEAR!
SELAMAT TAHUN BARU
WELCOME 2010
BYEBYE 2009



Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: