Thursday, December 17, 2009

azam tahun baru

Tahun baru dah menjelma!
nie azam aku untuk tahun baru!

- x nak tidur lagi dlm kelas!
- peruntukkan masa yang ada ngn study n tmbh ilmu (kebaikan utk SPM)
- jadi SENIOR yang baik n bertauliah!
- jadi anak yang solehah
- tingkatkan iman dan ibadah
- solat tepat pada waktunya!
- x free hair lagi bila kuar depan, belakang or tepi rumah..
- nak dapat Straight A's for SPM (so, kne study smart n hard)
- lebih berjimat ( nak kumpul duit r..x nak membazir)
- kurgkn mkn junk food
- lebihkan mkn sayur n buah
- had kan kuantiti pemakanan
- lebih rajin bersenam..(pu3, jgn mls2)
- jadi lebih baik n rajin dr yg sebelum
- xnak tidur lps subuh dah!
- x tidur time dgr ceramah, motivasi or kuliah! (aku suka curi2 tidur)
- lebih berdikari..jgn hrpkan umi n abh jew! usaha sndiri!
- jadi kakak yg lebih baik..jadi kawan yg lebih baik!
- nak jadi hamba Allah yang lebih bertakwa dan beriman.. amin..
Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

6 comments:

nanykyujuni said...

berusahalah utk mencapai azammu..
insyaALLAH niat yg baik dipermudahkan ALLAH..

gud luck ye next year :D

Syainoor Nadiah Bt. Mohd Sharif said...

cute babe! ;D
aq nak tgk kau thn dpn..
haha! ;D

meo said...

bagus pu3 !

oh yeah!

pu3 said...

huaaa! hrp2 azam 2 sume menjadi r!
syai! help me k!
kau dormmate aku kn!

aNGah said...

pute, jdik kwn aku yg baik tau..nanti leh la aku blanje kau choki2 slaloo..

aNGah said...

jdik kwn yg baik utk aku gak..nanti leh la aku blanje kau choki2 slaloo..huhu..