Saturday, November 21, 2009

melepas rindu

lamanya x post blog!
hmm..nak start dr mn ek..hehehe..
Assalamualaikum
kita start dgn birthday aku dl!
23 oct lps..it's my birthday!
tapi selamat r..x dew sapa yg nak knekn aku! hahaha..
coz tgh final exam..sume bajet baik r 2..
nothng special..
juz wish from my friends
chocolate from my cs
muffin from my ketua dorm..uuhhh wife edward cullen!
n
plg special skali
a birthday card from umi n abah!
umi n abh postkn card 2 ke skolah..
menangis aku dpt card 2! terharu giler!


habis exam ada mcm2 aktiviti.. sume best!
ada program ngn batch Zenith 08/09
then ngan abang alang
ustaz asri..
best!


1 week b4 nak cuti end year..
lagi best!
bila SPM dah nak start,
kitorg pelajar2 form 4 kne duduk kat gas!
kalau siang..panas gak r..
tapi kalau malam!
tuhan jew yang tau!
kitorg ambil gmbr n borak2
makan senyap2
gie masuk rumah besar
jogging petang2
buat lawak bodoh
wat sesi luahan hati

1 day b4 nak cuti end year iaitu khamis 19 nov

aku pinjam novel 'adam hawa' kepunyaan adriana..
ntah mcm mn novel 2 tertinggal kat DM
so, petang 2 dia n my little fifi tnya psl novel 2..
aku buat2 r x ingat aku letak mn..
tapi aku tau yg sebenarnya adriana dah ambil buku 2..
hehehe..
pastu nak saiko2 aku..
hehehe..
tapi aku wat2 r kecut!
pelakon handalan btol diorg 2!
pastu hari jum 20 nov,
diorg bgtau hal sebenarnya selepas aku wat dunno!



Hari jumaan, 20 nov hari paling sedih coz bakeroxyrians dah berpisah

kitorg thn dpn dah x same class..
ada yg masuk adioda, bakerara n seterusnya..
sedih giler r..
hopefully kitorg still boleh bersama walaupun berlainn kelas!


I'll miss my classmates, my dormmates, seniors..
but
I miss a lot my dearest sister, nil, ida, nad n all smk p11 friends!


Kehidupan aku as a form 4 student at SESERI
xkan aku lupa
kerana ia  merupakan satu kenangan yg paling manis
di mana
aku kenal erti persahabatan
sikap saling bantu-membantu amat diperlukan
di mana semua saling bergantung antara satu sama lain
di mana terlakarnya sebuah impian yg hendak dicapai bersama
and
yang paling penting 
erti menghargai org lain



Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

No comments: