Monday, November 30, 2009

iman fakhri

sapa tue? 
bukan pakwe, bukan ayah/bapa/abi/papa, bukan pak cik, bukan nenek, bukan atok..
he's my bro r!
nm penuh dia iman fakhri bin azman.
lahir pada 23 feb 1992 kat bentong, pahang
Ketua Pelajar SMK Putrajaya Presint 11(1)
President Kelab Orkestra P11
budak kelas 3 IBS, 4IBS n 5IBS
abang yg sangat baik n caring tapi suka sakat orang!
ntah knapa aku jadi sasaran dia! haish! x phm aku!
kalau aku kne gastric..dia n nana r org plg risau. Umi pun x risau smpi mcm 2 skali.
kalau aku ada problem..aku senang nak citer ngn dia coz dia sgt memahami aku.
kalau aku happy, dia pun turut happy.
yang paling aku x phm.. umi suka knekn aku ngn dia sejak dia dtg rumah aku.. aku dah anggap dia mcm abg aku sndiri r..kitorg x dew apa2 pun!


btw, post kali nie..dia yg suruh..aku wat jew  r dgn hati yang ikhlas..
THANK YOU VERY MUCH N LOVE U, my bro! 

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

1 comment:

Symphonious Mind said...

u left me speechless...
huuuuu