Saturday, August 15, 2009

X sihat

lagi brapa hari jew lagi nak balik..
aku menunggu saat itu..
btw, aku nak citer sket. Minggu nie aku x sihat sgt..seriously aku x sihat. Hari isnin start batuk2. Gie r hospital. Pergi hospital nie pun sbb kne paksa ngan classmates especially MID. I'll Kill u MID! hehe..x r! n class teachr aku serta PK HEM! Batuk jew!huhu!! Gie HKL 2 aku bertambah-tambah sakit. Malam 2 aku rasa macam nak demam! keesokannya aku dah DEMAM! Teruk gak r demam aku..kali nie aku x cakap kat sapa2 yang aku demam. Aku still gie skolah mcm biasa walaupun aku x larat! prep ptg aku x naik..ddk kat seatbay..tertidur samapi pkl 6 ptg! baik btol dormmates aku nie..sorang pun x kejutkn aku! Batuk + selesema x baik2 sampai r skarg! ntah bila nak baik pun aku x tau. Umi n Abh risau aku x sihat2 lagi! hehe..cian diorg!

Hari Jumaat, aku gie PICC n jumpa dak skolah lama aku..sembang sakan r aku! lps 2 gie Alamanda! best!! hehe..mcm x pernh gie lak..! mmg r excited! dpt kluar kot!

Aku still x sihat! X SIHAT! bila r nak baik nie!!!

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)