Wednesday, June 10, 2009

aku gemok+chubby?

ramainya ckp aku gemok!!
huhu..nana pun kp aku gemok n boleh dia samakn aku ngn anak gajah!
huaaaaaaa..teruknya kakak! huhu..x pew2..nnt pu3 diet+jogging tiap2 hari..!

balik kampung rmi sedara yg ckp aku makin berisi r, makin tembam r..mcm2 r! huhu..
sedih btol aku!

gie mn2 pun sama jew! jumpa kwn2 lama aku pun diorg ckp mcm 2
berisi sgt kew aku nie?

yea r..berat aku naik smpi 6kg sejak ddk asrama..tapi Alhamdulillah, aku berjaya turunkn 2kg. So berat sekarang ialh 44kg.. beratnya!!

nana oh nana.. kalau rs adk kesayangn nana nie makin gemok n chubby, rajin2 r nasihatkn dia supaya jgn mkn n jog slalu ek! nana sendiri pun ckp yg adk nana nie gemokkn! smpi kne tarik rmbt!

berat..berat..berat..berat aku makin naik..

sekian..salam=(

Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

3 comments:

Truth.Nay said...

ehh x gemok tau!!!
normal r tue!!
44kg...

pehal r adik nie..
ish ish ish...
adibah noor tue comel jer..
alrite je dier..

jgn gedik2 nk kurus..
dh ckp kurus da tue..

anaNiL. said...

tak la ko kan cute

(dalam hatiku ikhlas)

ehehe
nti jmpe agy awww
rindu ko!!!

pu3 said...

normal??
omg!! gemok r!
sluar pu3 yg b4 msk seseri pki pun longgar, skarg dah ketat!
aaarrggghhh!

time 4 diet! hahaha...

nil-thanx! aku br tau yg aku nie cute!(perasan!). Ok! nnt kita jmp lg ek! keep in touch k!