Friday, November 28, 2008

Tentang Mereka










'Mereka' sahabat2 ku.. baik dan setia dengan ku. Siapakah mereka?

Nadia-pendengar yang setia

Ashraful-rakan yang selalu menasihatiku
Hidayah-teman aku selamanya
Zulaikha-sahabatku sejak darjah satu

Iman-sudi mendengar masalahku
Ewan-pandai buat lawak..BLUR!!

Sukar diungkap sejauh mana kesetiaan mereka terhadapku. Hanya satu, aku sayang mereka kerana mereka yang menyinari hidup aku..Yang sentiasa membantuku tika aku di dalam kesusahan..Mempercayai aku..Membuat aku gembira..

Mudah-mudahan mereka menjadi sahabat aku hingga hujung hayat aku....AMIN...


----------------
Now playing: Anto Hoed & Melly - Ku Bahagia
via FoxyTunes


Smile is the BEST therapy. ALHAMDULILLAH:)

1 comment:

Symphonious Mind said...

ahah..
will always be there for ya..

-pEaCe oUt-

-CHEERS-